mysweetdreams

Alla inlägg under oktober 2011

Av lina lyxell - 30 oktober 2011 07:58

hello everybody !

Idag / nu ska vi gå ner och äta frukost , sen ska vi väl packa ihop sen drar vi till BADET :D

Men som sagt så är jag lite förkyld så vi får se hur hes jag är ikväll ..

Imorn ska jag va med Jonte ;) 

Såg just på vädret dom sa att det snöade i New York :o sj vill jag att det ska snöa här ist , vad tycker ni ?


 

pusss <3  

Av lina lyxell - 29 oktober 2011 10:44

Hejj alla läsare :)

Nu sitter jag i bilen påväg till Ö-vik , va juh hos Tilda före som ni kke vet ;) Och som sagt är jag påväg till Ö-vik för att shoppa idag och bo på hotell och imorn ska jag , mamma och pappa bada på Paradis Badet

Jag har längtat asmkt efter att få va där för att det va kke typ 2-3 år sen jag va där så det ska bli kul ^^

Och vi har juh även lov heela veckan då ska jag va med Jonte ganska mkt troja och kke Philip :D fett nice asså 

 

kramkram 




Av lina lyxell - 28 oktober 2011 22:36

Halloj!

Tilda här. 

Ja Lina är för trött för att blogga, så eftersom jag är väärldens schyysstaste brud, så bloggar jag åt henne! ;)

Vi sitter i soffan och kollar på Ronny & Ragge. Awesome!

Det var ganska kul på gården, vi trodde att det skulle vara lite läskigare, men eftersom vi hade bästa (LETA) laget, så hade vi skitkul!

Ja det var lite om det! 

Gjorde en header förut, hoppas den duger ett tag iaf. 


HEjdåå! :)


tss ;)  

Av lina lyxell - 25 oktober 2011 21:03

heeej  


Idag har vi varit på stan med klassen hela dan , först va vi på teater sen va vi på kulturmagasinet och tittade på böcker och tittade på nån utställning . 

Sen stannade jag i stan med Tilda och våra "små kompisar" :D 

Vi typ gick runt tittade och fikade .


Imorn är det onsdag , bla bla bla så var skolan slut :) efter skolan ska jag vara med Tilda och vi ska väl på går'n , och ska va med henne på fredag oxå , men det kan jag skriva om då :P 


/ lina   

Av lina lyxell - 24 oktober 2011 16:44

hellO :D

Idag hade vi låångdaag , det enda som är kul då är när har slöjd och elevens val (ibl språk) men idag vare askul innan / på första rasten fatt då skulle Tilda skura golvet runt sin bänk (när vi hade mysfredag så spilde ryssen saft där :')) och då typ va jag med henne , sen efter rasten  / innan franskan så , jag kmr nt ihåg vrf men tilda hade lagt sig på golvet iaf och jag började kittla henne satt hon höll på att dö av skatt och jag oxå men ja :D  

Och sen lite längre fram på dan hade vi slöjd och vi ska få trycka satt jag har skurit ut mina saker som jag ska trycka och sick-sackat runt en typ tygbit som sen ska bli mobilfack (Y) bilder då ;)

Sista timmen har vi elevens val men det är typ babysim satt förra gången och idag fick vi titta på " I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR " tkr den äh sådär men det är typ ingen i våran grupp som vill titta på film satt alla höll på med mobilerna :) 

Skulle kke va med Philip och Jonte troja men Jonte va 7k och Phlip såg jag aldrig , efter att vi fick sluta :/ 

Men kan kke va med dom en annan dag och lite till ? ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorn efter skolan ska jag hem troja sen har jag träning kl 6 till kvart över 7 , älskar badmintonen fatt typ innan den börjar sitter jag och Emma i den stora rullen m.m kke lägger ut lite bilder efter det   


måånga kramisar / lina :*

Av lina lyxell - 23 oktober 2011 11:12

Tjeenoos alla :)

Asså fy vad jag är trött efter gårdagens flytt , och ändå måste jag städa rummet -.- Sen ska jag kke va med tilda , men jag frågade sen har hon nt svarat .. ska väl ringa henne (y)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorn skola och låångdag , vrf långdag på en måndag ?! ¿¡ Men det är ändå askul på måndagar :)

Och om en vecka äre halloween + höstlov , längtar <3 :')

Men om 4 vekor och en dag fyller jag år ! ^^

PÖSSS / lina ;)

Av lina lyxell - 22 oktober 2011 19:04

heej , ny blogg :)


Sitter i bilen som jag typ har gjort hela dan , fatt vi har hjälpt brorsan och hans tjej som skulle flytta till Umeå , och dom hade en 2a och 3 föråd och vi hade en minibuss som hons föräldrar skulle köra och jag , mamma och pappa hade våran bil och en släpvagn :)

Satt nu kmr jag nt få träffa dom på alänge saknar som redan , men hoppas dom kan komma ner om en månad fatt då fyller jag år ''jippey:')'' 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorn äh det sönda då vet jag faktiskt nt vad jag ska gö messa elr nåt om ni har ett förslag ;)


bye bye / lina (Y)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards