mysweetdreams

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

i rymden finns inga kännslor ♥

Av lina lyxell - 24 oktober 2011 16:44

hellO :D

Idag hade vi låångdaag , det enda som är kul då är när har slöjd och elevens val (ibl språk) men idag vare askul innan / på första rasten fatt då skulle Tilda skura golvet runt sin bänk (när vi hade mysfredag så spilde ryssen saft där :')) och då typ va jag med henne , sen efter rasten  / innan franskan så , jag kmr nt ihåg vrf men tilda hade lagt sig på golvet iaf och jag började kittla henne satt hon höll på att dö av skatt och jag oxå men ja :D  

Och sen lite längre fram på dan hade vi slöjd och vi ska få trycka satt jag har skurit ut mina saker som jag ska trycka och sick-sackat runt en typ tygbit som sen ska bli mobilfack (Y) bilder då ;)

Sista timmen har vi elevens val men det är typ babysim satt förra gången och idag fick vi titta på " I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR " tkr den äh sådär men det är typ ingen i våran grupp som vill titta på film satt alla höll på med mobilerna :) 

Skulle kke va med Philip och Jonte troja men Jonte va 7k och Phlip såg jag aldrig , efter att vi fick sluta :/ 

Men kan kke va med dom en annan dag och lite till ? ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorn efter skolan ska jag hem troja sen har jag träning kl 6 till kvart över 7 , älskar badmintonen fatt typ innan den börjar sitter jag och Emma i den stora rullen m.m kke lägger ut lite bilder efter det   


måånga kramisar / lina :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lina lyxell - 8 januari 2012 19:16


ja min dag började med att jag och mamma åkte in till birsta gick på Ikea och Lagerhaus, köpte faktist en hemtelefon till mitt rum:) och efter det var jag med Jonte och lite senare Oscar också, ja vi åkte spark ner för Torkarsberget och ramlade derem...

Av lina lyxell - 29 december 2011 12:35

hejhej alla,, i förrgår va jag och klippte mig och då vart det snebena och ja allt :) så vad ska alla hitta på idag och på nyår? själv så ska jag och min familj vara hos min farbror, men tror jag ska gå till Oliver då<3 och idag vet jag faktist in...

Av lina lyxell - 21 december 2011 19:47

tack alla för den härliga kvällen igår<3 jag hade iallafall jättekul! just nu då är jag med Jonte,, som jag har varit hela dan. men vi va med Oliver förut också<3 hade ju ledigt idag. ja,, vi har spelat mw2 (troja väl att det va) hos Oliver...

Av lina lyxell - 12 december 2011 20:59

hej hoppsan :)) för det första så har jag inte mycket tid till att blogga nu , men ibland så :) för det andra så "Ida Forsberg" jag måse få prata med dig ! jag vill inte att vi ska bråka hela tiden men jag vet inte hur vi blir av med det,, snälla...

Av lina lyxell - 27 november 2011 17:48

Hallå hallå allihopa :)) Imorse vaknade jag av att Bella ropade : Lina Lina vakna , det snöar ! Och jag ba ne du skämtar , hon ba nee kom och kolla ! Jag kollade och det va som fan det snöade verkligen ! Och igår va hon , jag och min bror Robin p...

Ovido - Quiz & Flashcards