mysweetdreams

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

jag ser det snöar , jag ser det snöar det va ju roligt hurra <3

Av lina lyxell - 27 november 2011 17:48

Hallå hallå allihopa :))

Imorse vaknade jag av att Bella ropade : Lina Lina vakna , det snöar ! Och jag ba ne du skämtar , hon ba nee kom och kolla ! Jag kollade och det va som fan det snöade verkligen !

Och igår va hon , jag och min bror Robin på bio och vi såg " Svensson Svensson " den va ganska bra rolig och så :p

Men Robin har ju också flyttat men han flyttade till Umeå . Så nu idag skjutsade vi dom till busshållsplatsen i stan , och jag saknar dom redan .. </3

Sedan gick jag mamma och pappa lite på stan , så att vi har ätit där också , vi åt på Bite Line   


Ha en bra fortsatt första advent kväll , och förlåt att jag inte bloggat på ett tag :/ ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lina lyxell - 8 januari 2012 19:16


ja min dag började med att jag och mamma åkte in till birsta gick på Ikea och Lagerhaus, köpte faktist en hemtelefon till mitt rum:) och efter det var jag med Jonte och lite senare Oscar också, ja vi åkte spark ner för Torkarsberget och ramlade derem...

Av lina lyxell - 29 december 2011 12:35

hejhej alla,, i förrgår va jag och klippte mig och då vart det snebena och ja allt :) så vad ska alla hitta på idag och på nyår? själv så ska jag och min familj vara hos min farbror, men tror jag ska gå till Oliver då<3 och idag vet jag faktist in...

Av lina lyxell - 21 december 2011 19:47

tack alla för den härliga kvällen igår<3 jag hade iallafall jättekul! just nu då är jag med Jonte,, som jag har varit hela dan. men vi va med Oliver förut också<3 hade ju ledigt idag. ja,, vi har spelat mw2 (troja väl att det va) hos Oliver...

Av lina lyxell - 12 december 2011 20:59

hej hoppsan :)) för det första så har jag inte mycket tid till att blogga nu , men ibland så :) för det andra så "Ida Forsberg" jag måse få prata med dig ! jag vill inte att vi ska bråka hela tiden men jag vet inte hur vi blir av med det,, snälla...

Av lina lyxell - 30 oktober 2011 07:58


hello everybody ! Idag / nu ska vi gå ner och äta frukost , sen ska vi väl packa ihop sen drar vi till BADET :D Men som sagt så är jag lite förkyld så vi får se hur hes jag är ikväll .. Imorn ska jag va med Jonte ;)  Såg just på vädret dom sa...

Ovido - Quiz & Flashcards